Kontaktandmed:

info@kaebus.ee

Meist

Minu lugu algab 2014 aasta suvest, mil mul õnnestus komistada paari halva kogemuse otsa teeninduse valdkonnast. Mis kurvastas mind enim oli fakt, et enamjaolt ei ole ettevõtete omanikel õrna aimugi, mis toimub nende firmas, kuna enamus pisiprobleemid lahendatakse esmajärjekorras tööliste poolt. Kuid ühel puhul oli see isegi hullem, kuna ettevõtte omanik isiklikult teavitas mulle, et neil ei olnud aimugi, et ma soovin selle töö korrektset täitmist. Ma arvasin, et selline olukord ei tohiks jääda tähelepanuta.

Mis siis, kui me suudaks vältida ebakvaliteetse teenuse saamist või isegi parandada teenuse kvaliteeti? Mõningatel ettevõtetel on isiklik kaebusteraamat või –kast, kuhu saab jätta oma märkuse teenuse või toote kvaliteedi tõstmiseks, kuid see on midagi, mida viimasel ajal näeb harva. Veelgi keerulisem on valida ettevõtete vahel, kuna paljud ettevõtted müüvad sama toodet või teenust vaid murdosa hinnavahega, kuid see, mida tegelikult oma raha eest saad on teadmata. Muidugi on ka parimate ettevõttega olnud mingeid probleeme, kui tähtis ei ole mitte see kui mitu, vaid see, kui hästi suudetakse need lahendada. Ettevõttel võib olla tuhandeid rahulolevaid kliente, kuid just sina võid olla see, kes peab hakkama probleemile lahendust otsima hakkama.

Eelnevast inspireerituna:

2014 aasta lõpul jõudsin valmis esimese versiooniga süsteemist. Süsteemi loomisel mõtlesin sügavalt järele, mida see peaks andma ja mida see suudaks lahendada ning taipasin, et see on palju võimsam töövahend, kui esialgselt arvasin. 2016 aasta alguses viisin läbi täieliku süsteemi analüüsi ja olen võtnud aja ehitamaks ümber süsteemi tuuma.